Het bestuur

De drie stichtingen hebben formeel elk een eigen bestuur. Alhoewel de besturen zelfstandig opereren, bestaan zij op dit ogenblik uit dezelfde bestuursleden - allen onbezoldigde vrijwilligers. De huidige besturen bestaan uit:

• dhr. S. Rinkel (Sietse)            - voorzitter
  • dhr. J. Brouwer (Jitse)            - aftredend penningmeester (medio 2024)
  • dhr. R. van Damme (Rob)      - penningmeester
  • mw. T. Klever (Tiny)               - secretaris
  • mw. P. Timmers (Petra)
  • mw. J. van Malde (Japke)
  • mw. J. Heijnen (Josine)

en komt gemiddeld één keer per maand bijeen.

Met het doel, zoals vastgelegd in de statuten, als uitgangspunt, houdt het bestuur zich bezig met het strategische en tactische beleid van de stichtingen en de daaronder vallende hofje(s). Aandachtspunten zijn de continuïteit en het financiële beheer.

Het groot onderhoud aan de hand van het tienjarig onderhoudsplan (2013) valt ook onder de verantwoordelijkheid van het bestuur. De operationele uitvoering van het groot onderhoud is uitbesteed aan een architectenbureau.

Het dagelijks beheer in de vorm van commerciële verhuur en technisch beheer (onderhoud) is uitbesteed aan Goudkuil Bouwmanagement B.V. Goudkuil is het eerste aanspreekpunt voor de huidige en toekomstige bewoners en leveranciers. Voor vragen en correspondentie kunt u uitsluitend terecht bij Goudkuil.